2015. április 8., szerda

Elvesztél, vagy épp a nem logikus utat használod?

A minap egy olyan ismerősömet látogattam meg, akinél már régen jártam. Vezetés közben "elbambultam", ezért aztán "elfelejtettem" letérni a főútról a "megfelelő" kereszteződésnél. Éppen késésben voltam, hát bosszankodtam, hogy lehetek ilyen figyelmetlen, most forgolódhatok, hogy visszakeveredjek a helyes útvonalra. Meg is tettem. Visszafordultam, lekanyarodtam, ahogy azt kell, aztán ért a meglepetés. Az adott környéken megváltozott a forgalmi rend, és azon az utcán, ahol be akartam hajtani, bizony tilos volt, a közelben pedig mindenhol összekeveredtek a közlekedési táblák, így fogalmam sem volt, hogy jutok el a célállomáshoz. Felhívtam hát telefonon az ismerősömet, aki elnézést kért, hogy nem szólt, hogy ne forduljak le a főútról ott, ahol eddig megszoktam, hanem menjek tovább, és kerüljem meg a tömböt egy másik oldalról, mert más szelek fújnak a közlekedés rendjében egy ideje.

Ahha...
Ezt nagyon viccesnek találtam, úgyhogy miközben épp a megfelelő útvonalat keresgéltem, azon mosolyogtam, hogy talán ideje kicsit más szemszögből ránézni "eltévedésem" történetére:

1. Mi van, ha nem voltam bamba, és nem felejtettem el semmit?
2. Mi van, ha pontosan tudtam, hogy merre kell mennem?
3. Mi van, ha egyszerűen éber voltam arra, hogy valami változott?

Az pedig külön vicces, hogy az első dolgom az volt, hogy hibáztattam magam emiatt.

Hányszor csináljuk ugyanezt? Hibáztatjuk magunkat, mert nem a terveinket és a logikánkat követik az események? Hányszor írjuk felül az érzékelésünket, éberségünket és a tudásunkat azzal, hogy rögtön következtetésbe megyünk?

Mi lenne, ha legközelebb valamit "eltévesztesz", feltennél néhány kérdést, például azt, hogy: "Mit érzékelek itt, amit nem ismerek el?"

Ha hajlandó lennél a logikus elméd világán túlra nézni, vajon milyen kalandok várnának rád? Mennyivel lenne könnyedebb változtatni azokon a dolgokon, amiket az önmagad hibáztatásával jól bebetonozol?

Mi van, ha sosem rontod el?

Az, hogy következtetések nélkül, kérdésben élj, az egyik alapvető eszköze az Access Consciousnessnek. Nekem személy szerint az egyik legnagyszerűbb ajándék az életemben, amit, ahogy a fenti példa is mutatja, olykor elfelejtek használni, de hogyan lehet ez jobb? A kérdés kiemel az ítéletek, következtetések, döntések és válaszok világából, túlvisz a logikán, és utat nyit a lehetőségeknek, ha használod őket. 

Mi az a dolog, amin Te szeretnél változtatni, de az elméddel eddig nem sikerült? Milyen ajtók nyílhatnának meg, amiknek a létezéséről nem is tudsz, mert nem kikövetkeztethetők? Mit tudsz? 

Ha szeretnéd kérdésekre cserélni a válaszaidat, hozzáférni a saját tudásodhoz, és a lehetőségekhez, szeretettel ajánlom a tanfolyamaimat, melyekről bővebben ITT tájékozódhatsz.  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése